Despre mine

Fotografia mea
Oradea, Bihor, Romania
"Omuletul pt care fiecare gest conteaza." Asa am fost descris de un prieten.

luni, 7 iulie 2014

2013 vs. 2014 partea a II-a

   Pe la inceputul anului am scris un articol in care imi expuneam parerea despre chestiile de la safarsit/inceput de an, cand toata lumea isi ia angajamente fata de ei si/sau fata de cei din jur, dar de cele mai multe ori rezultatele nu sunt la fel de bune ca si cele asteptate. 
   Ca sa o iau asa mai....pe ocolite, vreau sa spun ca ador sa imi recitesc propriile articole, am senzatia aceea cum de am fost eu capabil sa scriu asa ceva, suna interesant....bine, mai sunt si senzatii opuse, dar sa nu le bagam in seama, bine?
   Sa revenim, cum arata 2014 pana acum pentru mine, in articolul precedent eram foarte increzator ca va fi un an bun si ma voi axa doar pe partile pozitive, ei bine, nu credeam eu ca va fi chiar atat de reusit.
   De ce este un an foarte reusit, pai, sa vedem. Mi-am gasit jumatatea, vorba vine, o stiam de pe la sfarsitul lui 2012, inceputul lui 2013, dar nu ma vedeam eu o persoana capabila sa puna mana pe ea, era cum se spune in filme "out of my league", dar cu perseverenta si determinare am pus mana pe fata mea. De cand a intrat ea in viata mea, totul s-a schimbat in excelent. Am o viata de cuplu minunata, unde nu e loc de indoiala, neintelegeri sau alte tampenii negative, ne intelegem si ne completam reciproc, ne sustinem enorm reciproc, suntem unul langa celalalt in permanenta, ne ascultam, ne incurajam, ce sa mai, suntem ca si personajele din povesti, vreau sa ma refer la faptul ca suntem indragostiti. Datorita ei am inceput sa vad viata dintr-o alta perspectiva, ma gandesc foarte serios la o familie cu ea, primul pas l-am facut deja si ne-am mutat impreuna, acum suntem la inceputul pasului doi, adica sa ne tragem prin inele, asa ca.....sa incepeti sa faceti economii ca o sa va treziti cu invitatii la nunta in scurt timp.
   2014 pot spune ca pana in momentul de fata e cel mai reusit an din viata mea, iar acest fapt este in mare parte datorita iubitei mele MIRABELA, deoarece m-a transformat din baietel visator, in barbat si ii multumesc pentru tot si o iubesc enorm.
    
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu