Despre mine

Fotografia mea
Oradea, Bihor, Romania
"Omuletul pt care fiecare gest conteaza." Asa am fost descris de un prieten.

marți, 6 decembrie 2011

Ziua mea....mda :))

Imi aduc aminte de cand eram mic si prost ( a se citi copil mic ) cat de mult asteptam sa fie ziua mea, ca sa fie un fel de mai multe feluri, aveam eu impresia ca daca e ziua mea devin un fel de zeu asa instant ca tuica la plic, dar defapt era doar o zi aproape la fel ca si celelalte, singura diferenta era ca se dadea ceva "chef" la mine acasa unde veneau o mana ciunga de copii si ne distram...cam greu de definit ceea ce intelegeam noi prin distractie, iti spuneau un multi ani, iti dadeau cu mana tremuranda un cadou pe care il cumparau parintii lor, cadou pe care il duceam intr-o camera si il lasam acolo pt ca daca incercam sa ms holbez in plasa aia gi cadou sa vad ce am primit urla mama cu tata ca nu e frumos sa ma uit atunci....ci doar dupa ce pleaca "invitatii". Bag ceva in ei invitati ca vin la mine acas' imi manca tortu, imi beau sucu si pleaca....inainte sa am sansa sa ii blastam pt culegerea de mate si cartea scrisa de nush ce om plictist in loc sa imi aduca ceva puscoci sau mai stiu eu ce masinuta. Acum ce poate fi ziua ta decat o multime de persoane care iti spun un la multi ani urmat de milogeala de a le da de baut, pe motiv ca ti-au spus la multi ani. O gramada de oameni materialisti, care nici macar nu te cunosc, dar ar vrea sa scoata ceva de pe tine, orice, e mare criza asta. Vreau sa va dau o veste shock...AZI E ZIUA MEA!!!...da e ziua mea, o zi foarte speciala...cu multe urari de la multi ani, dupa calculelele mele am primit peste 200 si ceva de urari de la multi ani. Nu vreau sa fiu rautacios, va multumesc pt urari, dar ma intreb maine cate mesaje o sa primesc in care sa fiu intrebat cum sunt, ce mai fac....Chestiile astea ma fac sa cred ca ziua mea e singura zi din an in care devin un anonim celebru, ca a 2-a zi sa devin din nou un anonim autentic, un doar alt om in multime. De aceea tind sa cred ca "Ziua mea" e doar o zi ca orice alta zi, doar ca esti abuzat de toti care au aflat ca se implinesc x ani de cand te-ai nascut si sub pretextu ca e ziua ta se asteapta sa le dai de baut. Multumesc pt urari inca o data si sa stiti ca nu am vrut sa fiu rautacios, doar am constatat ceva :D.

3 comentarii: