Despre mine

Fotografia mea
Oradea, Bihor, Romania
"Omuletul pt care fiecare gest conteaza." Asa am fost descris de un prieten.

marți, 11 octombrie 2011

Traumatizat.... :-s

Pfff...nu cred ca ar prea trebui sa scriu eu acest articol, dar nah...e cam aiurea situatia. Si anume, cam multi prieteni de ai mei din copilarie s-au nenororcit/ casatorit, pt mine e cam acelasi lucru :)). Iar doi dintre prietenii mei foarte apropiati au facut niste schimbari in viata lor la care eu ma gandesc cu frica. Unul dintre ei s-a mutat cu prietena lui, iar celalalt a lasat tot pt a se muta in acelasi oras cu fata pe care o iubeste. Dar ce urmeaza nu e despre ei, e despre mine! Si cand ma gandesc ca acum ceva vreme, cred ca sunt cam 2 ani de cand m-am despartit de cineva dupa o relatie de...aici e greu :)) ca ultimele multe luni au fost mai mult certuri si despartiri si bataie de joc....hai sa spunem un an si cateva luni :D. Acum stau si ma gandesc ca daca nu era un punct final acum eram si eu tot in situatia aia naspa de om aproape nenorocit. O fi fost bine, o fi fost rau ca s-a intamplat asta, dar daca stau sa ma gandesc la cum sunt acum....a fost poate unul dintre singurele lucruri bune care mi s-au intamplat in acel an. Pot sa spun ca a fost inceputul pt ceva frumos, o etapa din viata mea pe care nu o regret :D, pt ca am intalnit niste persoane care sunt sigur ca tin mai mult la mine decat a tinut acea fata la mine in apogeul acelei relatii :)). Dar totusi nici situatia de fata nu ma prea ajuta, ca nah deja mi se cam termina florile si nu prea mai am cum sa ma plimb din flocirica-n flocirica :)) si poate ar trebi sa-mi caut si eu o floare numai a mea, sa o miros numai eu, sa ma bucur numai eu de parfumul si frumusetea ei, nu tot cartieru :))(fara aluzii, giur). Dar pana atunci tre sa ma trezesc din aceast cosmar in care imi vad majoritatea prietenilor trasi prin inel si eu sunt intre flori :D. Va urma... P.S. E doar o constatare, nu e nimic rautacios, nimic jignitor! Orice sentiment de vina pe care il ai cititorule e doar din cauza ta, nu ma simt vinovat ca ai aceste sentimente :))) !

8 comentarii:

  1. Dacă ai până în 26 de ani e Ok, eşti în cărţi!

    RăspundețiȘtergere
  2. daca nu ai dpatate la tot ce ai zis sa ma trazneasca dumnezeu...frate cred ca mai trezit si pe mine.....am o floare acum care cred ca merita.......:)))si vreau sa fo miros numai eu

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu e chiar asa! Eu m-am mutat ca sa platesc chiria la jumate! Nimic interesant!

    Hai ca glumesc! Dar nu stiu sigur daca e tocmai o decizie buna! Te saturi mai repede! Se consuma relatia mai repede! Altceva nu stiu ce sa zic!

    Si pe bune, nu fii sad! Cand o sa fie momentu, o sa fie bine si pentru u! Eu nu ma simt implinit, sufleteste...lipsesc multe!

    Ma uitam de exemplu azi noapte la un film! America, Chicago... ! Eu nu o sa am ocazia sa vad orasu' asta sau ceva din state cu viata de mediocru care o duc acum!

    Deci nu stiu Ady zau..

    RăspundețiȘtergere
  4. Poti sa zici tu ce vrei acum ca daca e sa te trazneasca la un moment dat acea nebunie frumoasa atunci lasi si buchetul si-l schimbi pe altul, mai simandicos si mai oficial si totul se petrece conform zicerii..."ia-ti mireasa ziua buna, de la tata de la muma "..Deci, miroase buchetul pe care-l ai acum sub nas si bucura-te de el cit poti mai mult !La momentul potrivit va fi si...momentul potrivit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dj eu nu sunt sad....sunt speriat cand va vad pe toti cum va asezati oarecum la casa voastra :))) si eu sunt tot ca un fluturel din floare-n floare....nu e nimic decat o simpla constatare :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca e sa fie,dragostea e tot dragoste si fara acte.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru apreciere :D...dar ar fi frumos sa stiu si eu cine esti :D

    RăspundețiȘtergere