Despre mine

Fotografia mea
Oradea, Bihor, Romania
"Omuletul pt care fiecare gest conteaza." Asa am fost descris de un prieten.

miercuri, 7 martie 2012

1 Martie vs 5 Mai

Mna lumeeee mai putin si scapam de lunile cele mai costisitoare, adica februarie si martie...luni in care oricat ai avea leafa de mare tot cu virgula iti da pt. ca ai foarte multe cadoaie de facut de Valentine's day, Dragobete, in cazul in care ai iubita/logodnica/sotie/scorpie... Apoi vin 1 si 8 Martie in care trebuie sa dai martisoare la toate fetele pe care le cunosti si din nou la iubita/logodnica/sotie/scorpie... iar daca mai ai ghinionul sa isi sarbatoreasca ziua intr-una din zilele astea te-ai ars ( cum am eu norocu' sa dau numa peste specimene din categoria asta ). Acum o sa spuna toate reprezentantele sexului sexos/frumos: Uite ce magar si asta, cum poate spune asa ceva despre NOI... Mda, chiar asa, cum imi permit sa spun eu asa ceva, pai... sa vedem, suntem in 2012, an bisect. Deci... trebuia sa primim noi martisoare, nu sa va dam martisoare... dar nu asta e problema, ci felul vostru de a fi si nesimtirea care va caracterizeaza, nu va prefaceti ca nu stiti pt ca nu tine... Aveti nesimtirea sa ne aduceti aminte ca se apropie Valentine's day, Dragobete, 1 Martie, 8 Martie... martisor, flori, alea, alea, stiti voi mai bine despre ce spun. Cand va spunem ca O DATA la 4 ANI trebuie sa ne luati si voi UN MARTISOR strambati din nas...hai sa treaca de la noi, suntem obisnuiti sa lasam de la noi, ca deh, SUNTEM DOMNI!!!! Dar cand vine 5 MAI, singura zi speciala din an pt noi, ZIUA BARBATULUI va imbolnaviti subit si dintr-odata de amnezie spontana la plic, de frica sa nu va cerem Luna de pe cer cadou, asa cum faceti voi dealtfel! Pe cand noi vrem doar o seara sa ne lasati linistiti sa mem in oras, sa ne intalnim cu prietenii sa ne simtim bine in felu' nostru specific si sa nu ne scoateti ochii a 2-a zi ca am venit acasa pasind pe gard, sprijinit de drum, cantand melodia preferata sau ca am mai facut nush ce grozavii. Noi nu suntem materialisti, noi putem sa primim pe post de cadou si gesturi, pe care stim sa le apreciem mult mai bine decat.... voi altii. Dar daca vrei sa imi faci si cadouri materiale, din pacate conditia mea de gentleman nu imi permite sa le refuz, ar fi nepoliticos sa nu le accept bucuros daca asta iti e dorinta, nu? Astept sa vad cum va comportati pe 5 Mai.

5 comentarii:

  1. Bun articolul...pe o parte.Tind sa cred ca tu ori ai avut o deceptie ori ai ceva cu sexul frumos (si asta in timp nu duce la bine:) ca treci de partea "cealalta" ).Eu zic ca nu trebuie sa privesti lucrurile chiar asa adica la ce oferte de martisoare sunt acum (de la 1 leu la multi lei) cred ca poti sa iti permiti sa cumperi cateva.Bineinteles ca il dai doar la cine merita.In plus cine merita sigur va aprecia un martisor,chiar daca e cel mai ieftin.Daca nu iti permiti nici un martisor apelezi la "bogatiile naturii" (au aparut ghioceii).In caz ca nu ai in gradina,apelezi la gradina vecinilor.
    Am zis ca articolul e bun pe o parte pentru ca sunt de acord cu tine in ceea ce priveste ziua barbatului.E "cam uitata"...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu m-am plans ca am luat cateva zeci de martisoare la persoanele care merita si conteaza, dar... m-a deranjat faptul ca se uita toate datile in care ar trebui sa fim noi pusi pe primul loc, fapt destul de rar si din cate stiu eu, barbatii sunt mai usor de multumit decat femeile, dar nah va place sa fiti tratate de la egal la egal atunci cand sunteti capabile, iar cand dati de greu vreti sa fiti protejate ca deh sunteti femei.... si ceea ce e cel mai urat si mai nasol este ca noi nu avem nicio scuza niciodata la nimic. Ceea ce am vrut sa scriu eu in articol nu poate fi explicat in 2 fraze si 3 cuvinte (abstract), se poate scrie cu usurinta o carte, dar ar trebui sa vedeti imaginea in ansamblu si sa nu va mai legati de micile detalii scapate. In ceea ce priveste partea cu fetele, nu am nicio problema, deceptie sau ceva de genu, imi plac femeile si tot timpul o sa imi placa.... poate de asta am si unele probleme ca imi plac prea mult :">... Scz daca nu esti fata si am presupus gresit, dar prin faptul ca ai postat ca si anonim nu am avut de unde sa stiu cu exactitate ce sex ai si prin mesajul comentariului banuiesc ca esti femeie, imi cer scuze daca nu este asa :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare ca dramatizezi putin "barbatii sunt mai usor de multumit decat femeile" sau "ca nu avem nicio scuza niciodata la nimic".Nu cred ca e chiar asa...fara sa mai intram in detalii.Te cunosc de mult timp si stiam ca iti plac fetitele,dar dupa ce am citit articolul am crezut ca ai avut o deceptie mai recenta.

    P.S guster esti....stiai ca nu e fata:).Samabata daca ajungi pe la Criscior ne auzim la un telefon.Poate facem o "ziua barbatului":D

    Cu respect, IONUT

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu mai dau pe acasa numa pe la sfarsitul lunii, am fost week-endu' trecut :D

    RăspundețiȘtergere