Despre mine

Fotografia mea
Oradea, Bihor, Romania
"Omuletul pt care fiecare gest conteaza." Asa am fost descris de un prieten.

luni, 1 iulie 2013

Cel mai bun prieten al meu.

   Astazi, 1 Iulie 2013, este o zi speciala pentru mine deoarece in urma cu cativa ani s-a nascut o persoana foarte speciala pentru mine. El a fost de partea mea intotdeauna, chiar din momentul in care am venit pe lume, DA, ati ghicit e vorba de cel mai bun prieten al meu.
   De ce il consider asa, pai e foarte simplu, pentru ca a cam incetat sa imi mai fie tata de ceva vreme, dar nu intr-un mod negativ, a reusit sa construiasca o relatie speciala intre noi in care imi e mai mult prieten decat tata. Hai sa fac putina lumina si sa va explic, el nu a fost niciodata genul de parinte care sa imi spuna "NU!" el este genul de tata care mi-a spus inca de cand am inceput sa rationalizez: "Mai fiutule, uite de ce....". Exact cum o face cel mai bun prieten, el nu iti poate interzice ceva, el doar iti spune parerea lui pe care o asculti si incerci sa vezi lucrurile si din alte puncte de vedere, iar in cazurile in care reuseam sa il conving ca e bine ceea ce vroiam eu facea in felul in care vroiam eu. Deci am fost educat de mic sa gandesc rational, sa inteleg procesul, nu sa il iau de-a gata.
   El este genul de tata care nu a stiut sa fie tata care mi-a permis si a facut tot ce i-a stat in putinta sa avem o relatie cat se poate de apropiata, mi-a permis sa vorbesc tot timpul foarte deschis cu el, nu mi-a impus niciodata sa ma adresez formal, adica nu s-a suparat cand l-am poreclit, nu se supara cand vorbesc cu " ba" cu el, nu s-a suparat niciodata cand am glumit cu el sau pe seama lui.
   Ma pot mandri cu cel mai special tata din lume, tot timpul eu am avut dreptate in momentele in care eram in confilct cu alte persoane, eu niciodata nu eram de vina cu nimic, a avut, are si va avea pretentia ca lumea sa ma trateze ca pe un inger, un om imaculat. Dar nu a facut greseala pe care o fac alti parintii si isi lasa copiii sa creada asta, dimpotriva, dupa ce imi rezolva toate problemele pe care le-am avut de-a lungul vietii venea la mine si imi tinea teorii interminabile prin care imi explica unde am gresit, de ce am gresit si cum trebuie sa fac pe viitor sa nu mai repet acele greseli. Cu alte cuvinte nimeni in afara de el nu avea voie sa imi ceara socoteala pentru faptele mele.
   Sunt sigur ca nu i-am aratat intotdeauna cat de mult il iubesc si apreciez pentru ca a stiut tot timpu sa se comporte cu mine, pentru ca mi-a fost inainte de toate prieten si de abia apoi tata, pentru ca imi tinea partea chiar si atunci cand mama nu era de acord ca eu sa merg la ceva petrecere sau in anumite locuri, sa fac anumite chestii mai bizare. Mi-a oferit libertatea de a face multe chestii pe care prietenii de varsta mea le faceau in secret. Nici macar nu ma certa cand pe la vremea adolescentei mai mergeam pe la ceva petreceri si ma imbatam rau de tot si a doua zi eram mahmur de nu vedeam pe unde merg, ci dimpotriva radea de mine si venea cu cate o bere sau un pahar de vin si ma imbia sa beau, momente in care mama isi schimba culoarea fetei mai ceva ca semaforul.
   Despre tatal meu as putea sa scriu o carte care sa fie un fel de abecedar sau mai bine zis un manual pentru toti tatii din lumea intreaga sa invete si ei cum sa fie cu adevarat tati model pentru copiii lor.
    Aici a fost o descriere succinta a celui mai bun prieten al meu si anume TATA!

LA MULTI ANI TATI SI SA STI CA TE IUBESC ENORM!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu