Despre mine

Fotografia mea
Oradea, Bihor, Romania
"Omuletul pt care fiecare gest conteaza." Asa am fost descris de un prieten.

marți, 6 decembrie 2011

Sondaj

Doar ce am implinit si eu 23 de ani, as vrea sa stiu daca in astia 23 de ani am facut ceva bun sau nu. Cu alte cuvinte as vrea sa stiu daca am adus ceva bun in vietile celor de langa mine sau poate din contra sunt multi care regreta momentul in care m-au intalnit. Cand eram mic ma uitam la niste desene ce se numeau "Viata cu Louis"....ceea ce vreau de la voi e sa va imaginati o scurta poveste cu titlul "Viata fara Ady/Calin/Pierre (depinde cum ma stiti)". Va rog foarte mult sa fiti cat se poate de sinceri, indiferent daca aveti o parere rea sau buna. Va multumesc anticipat! Da va multumesc si pt parerile cele rele :D

8 comentarii:

  1. Hmmm, 23 sunt putini dar si multi.
    Eu te stiu ca fiind un prieten virtual pe care, clar n-as vrea sa-l pierd si cu care as avea de povestit cit e o 'cafa' de lunga (musai undeva pe centru :-P )...si nu numai !
    Da' ce-ti veni cu filozofelile astea acu' in prag de nou an ?

    RăspundețiȘtergere
  2. mie miai schimbat viata cand team cunoscut....asta se intampla multi ani in urma si am trcut de la a fi indragostita de u la a fi 2 prieteni buni si iti multumec pt asta pacat ca distanta a facut ca prietenia sa se raceasca dar cred ca o sa iti amintesti cu drag de me....pusii mare

    RăspundețiȘtergere
  3. Un singur lucru: pacat ca nu sunt mai multi ca si tine :( care sa aiba gandirea ta si felul cum privesti lumea. Iar ne-ar merge prea bine nu tovarase?

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu siguranta ai facut f multe lucruri bune si frumoase(ca si rele defapt :)) ) pt majoritatea persoanelor din viata ta,mai ales cele speciale....asa cum a fost si in cazul meu !! Tu mi-ai adus un zambet pe buze,mi-ai reamintit cum e sa fi deosebit pt cineva,mi-ai aratat ca inca mai exista persoane cu adevarat bune,cu un suflet neimaginabil d bun si carora nu le e teama sa arate acest lucru !! Ai fost alaturi d mine atunci cand am avut nevoie,de un sfat,de o incurajare..ai fost mereu acolo !! Pentru asta vreau sa iti multumesc si sa iti reamintesc cat d special esti si sa iti spun ca ce e al tau e pus deoparte !! Remember: The Right Person, the Right Place, the Right Time !! Hahaha :D....si acum,ghici ghicitoare cine sunt ? :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Dude, ăsta-i un articol EMO? Lasă dracu' prostiile, te credeam băiat serios! :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Pt anonim.....sper sa faci cumva sa imi spui cine esti....chiar nu imi dau seama cine esti :D

    RăspundețiȘtergere
  7. stii bine ce parere am eu despre tne..nu te cunosc asa de bine doar ce te stiu de pe net...par un tip cu personalitate.....si coloana vertebrala bine intarita....cat despre viata le-ai cam facut cat de cat pe toate......ai o minte cum rar oameni o au.....ma nu prea ma pricep eu la cuvinte mari......asa ca esti un tip ok....si nas rata nicio ocazie cu tine de abea o bere si vbi despre viata...ai si bune si rele ce pana mea?:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Cine nu te cauta,nu iti simte lipsa... Cine nu iti simte lipsa nu te iubeste... Destinul stabileste cine intra in viata ta..... Dar tu decizi cine ramane in ea.... Adevarul doare numai odata....Minciuna de fiecare data cand iti amintesti.... Deci,da valoare celui care iti da valoare si nu trata ca o prioritate cel ce te trateaza ca pe o alegere.... Doar o data se traieste!

    RăspundețiȘtergere