Despre mine

Fotografia mea
Oradea, Bihor, Romania
"Omuletul pt care fiecare gest conteaza." Asa am fost descris de un prieten.

marți, 13 martie 2012

Filme

Deoarece obisnuiesc sa pierd destul timp uitandu-ma la filme mi-a venit ideea sa postez saptamanal filmele la care ma uit si care ar merita putina reclama, poate o sa va atraga intentia sa le vedeti si voi sau... o sa spuneti ca le-ati vazut si ca ati pierdut clipe din viata voastra pt nimic. Mai am o rugaminte la voi, sa lasti si voi cate un comentariu cu privire la filmele vazute de voi si nu se regasesc in articol si ar fi meritat amintite ( poate nu le-am vazut si mai primesc si eu recomandari ) sau comentarii legate de filmele amintite in care sa va spuneti parerea in cateva cuvinte.
Multumesc anticipat pt activitatea voastra!!!

 Lista de filme:
Best Laid Plans (2012)
Un film despre prietenia adevarata, care trece peste toate si pentru care merita sa iti dai viata. O prietenie care are si scaparile si partile ei negre.

Hugo
Un film despre determinare si succes. Si totul intr-o poveste uimitoare si cu totul diferita.

Machine Gun Preacher
Un film in care vezi cum un fost detinut devine un preot care isi risca viata pentru enoriasii lui.

The Adventures of Tintin
Este vorba de Tintin.

The Descendants
Un necaz nu este tot timpul sfarsitul lumii, cateodata reprezinta un nou inceput.

4 comentarii:

  1. Hugo m-a impresionat teribil...am plans,am ras si am visat...sunt indragostita de cadre, de poveste, de decor si de povestile de acolo...e filmul care a schimbat iar ceva in mine si m-a facut sa iubesc si mai mult ceasurile si timpurile de atunci cand oamenii erau speciali doar existand

    RăspundețiȘtergere
  2. Machine Gun Preacher mi-a placut dar la final au cam stricato..sau cel putin mie asa mi sa parut cand incepe el sa aiba obsesia aia pt copii aia si renunta chiar si la fiicasa...
    The Descendants m-a plictisit enorm...:D

    RăspundețiȘtergere
  3. aaa si app foarte buna ideea o sa urmaresc posturile astea:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi mult pentru feedback Dacy. O sa mai adaug un post sapt viitoare sau nush, poate mai des.... depinde de cerere :)).

    P.S. O sa mai recomand si filme mai vechi, poate sunt filme care au fost trecute cu vederea si merita vizionate, un fel de "Oldies, but goldies."

    RăspundețiȘtergere