Despre mine

Fotografia mea
Oradea, Bihor, Romania
"Omuletul pt care fiecare gest conteaza." Asa am fost descris de un prieten.

miercuri, 28 martie 2012

Jijeiu meu preferat :X..tzuce-l tata pe el de talentat :)

   Asta e un articol pe care am vrut sa il scriu de ceva vreme, dar nu mi-am gasit cuvintele ( erau picate dupa pat ), dar acum am dat de ele, le-am sters de praf si le postez AICI si ACUM. Deci sa revin la suject, el este un fel de om care nu ii place sa se promoveze in forta, are el o tentativa de promovare, dar cred eu ca e cam insuficienta....pt ca nici nu prea da roade atopromovarea asta ;)).... cu alte cuvinte, daca e sa il caute cineva din industrie bine, daca nu.... el ramane la majoratele, nuntile, botezurile si inmormantarile lui... aaaaa fara inmormantari :D.
     El face mixuri de ceva vreme, are deja un set destul de mare de mixuri, mai pune muzica lunea de la 19:00 la radio si prin cluburi cand e invitat. L-as lauda eu, dar cred ca un argument mai bun de a spune ca e bun sunt chiar oamenii din club care spun a 2-a zi: " Bah ce imi place cum pune muzica Jijeiu :X, de abea astept sa mai puna muzica!" sau atunci cand inviti oameni in club si observi ca se trag pe fese, dar nu au ooo sa iti spuna in fata ca nu vin si cand scoti asu din maneca si le spui: " Pune Jijeiu muzica! ". Acel "nu" devine un "DA" hotarat.
    Cred ca deja l-am laudat destul si ar fi timpul sa ascultati ceea ce si promovez eu aici, nu???? Mai jos am sa las link-urile de la paginile lui si de la radioul unde pune el muzica.
    Va doresc auditie placuta!!!

Links

www.djandrey.net
De aici puteti da jos mixurile lui.

www.djandrey.ro
Aici nush cum sta cu pagina, era goala ultima data cand am intrat :)))

radioclubmix
Site-ul radioului. Iar fisierul de care aveti nevoie sa ascultati il puteti downloada de aici.


4 comentarii:

  1. Deci cat imi plac pestii din dreapta... vezi ca le-am dat de mancare grupa mare :)) Ce grasi is acuma :))

    Anyway..mersi mult pentru articol... Noroc cu Robert ca nu vedeam :) :*

    Faine lucruri ai scris, dar nush daca e tocmai asa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine mă', am pierdut vreo juma' de oră să mă joc cu peştii tăi :)). Amu' mă duc să pierd vreo oră şi cu muzica lu DJ! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. asa este andrei:X felicitari ady pentru articol:X sincer chiar e perfect:)

    RăspundețiȘtergere