Despre mine

Fotografia mea
Oradea, Bihor, Romania
"Omuletul pt care fiecare gest conteaza." Asa am fost descris de un prieten.

duminică, 8 aprilie 2012

Filme Ep 3

Mna si am revenit cu ep 3 din seria....cu ce imi ocup eu timpu :)). O sa urmeze 3 filme care mi-au placut destul de mult, pe care le-am urmarit cu placere pana in ultima secunda. Nu o mai lungesc si trec direct la subiect:

Links:

Mission Impossible 4 - Ghost Protocol
Cum poti sa fi spion cand nu ai nicio agentie la care lucrezi...un fel de munca caritabila a unui grup de agenti secreti in folosul comunitatii.

Contraband
Un Houdini al contrabandistilor, multa actiune si tradare...actiune pana in ultima secunda.

The Samaritan
If you keep on doing what you've always done you'll keep on being what you've always been. Nothing changes, unless you make it change!

P.S. Am mai urmarit si serialul Game Of Thrones, un serial foarte bun pe care-l recomand cu incredere!

4 comentarii:

  1. hmmmm:-? primul bifat urmatoarele 2 nu dar suna bine:-? cat despre serial nu l-am vazut dar ararta bine la coperta:D

    RăspundețiȘtergere
  2. app daca cumva nu ai vazut Miami Vice..baga ochiu la el k merita

    RăspundețiȘtergere
  3. na bun, primu l-am vazut si io, da ca idee, baga un an de fabricatie langa film, ca numa din titlu nu prea iti faci o idee, si ii mai simplu daca citeste lumile acilea si gen langa titlu, nu crezi??

    RăspundețiȘtergere