Despre mine

Fotografia mea
Oradea, Bihor, Romania
"Omuletul pt care fiecare gest conteaza." Asa am fost descris de un prieten.

joi, 13 martie 2014

Multumesc!!!

     Nu am mai scris de ceva vreme pe blog, dar imi place ideea de mai rarut ca e mai dragut :D.
     De ceva vreme am realizat cat de norocos pot sa fiu si cat de aiurit sunt pentru ca am langa mine o gramada de persoane care ma iubesc si ma sustin neconditionat asa nebun cum sunt eu, pentru inceput sunt ai mei, da, sora mea, mama si tatal meu, nu il pot exclude nici pe Varu' care imi e mai mult ca un frate mai mare si Andreea lui pe care deja o consider verisoara, care ma iubesc enorm, ma sustin si ma indruma cat pot ei de bine, imi pare rau ca nu le arat recunostinta mea intotdeauna, dar asta nu inseamna ca nu exista, doar ca nu ma pricep eu prea bine sa arat asta si ranesc fara sa vreau.
   Mai sunt prietenii pe care Dumnezeu mi i-a scos in drum pe parcursul vietii care m-au acceptat asa cum sunt si imi sunt aproape intotdeauna, chiar daca eu sunt mai nesimtit si nu le intorc favorul intotdeauna, imi cer scuze pentru asta si vreau sa va spun ca va sunt foarte recunoscator pentru asta si pe viitor vreau sa ma schimb si sa nu mai fac prostia asta pe viitor, da vorbesc de voi Cristi, Sergiu, Viorel, Ionut, Ghipsu, Roby, Raluca, Andrei, Edi, mai nou au aparut Paul, . Pfoai FOCA ce de prieteni am, iar altii se plang ca nu au nici unul...asta e, poate nu meritati :D.
   Despre ei ar fi multe de spus, dar e mai bine sa ramana doar intre noi, ce vreau sa va spun e ca sunt foarte bucuros si mandru ca v-am gasit.
   Si cum mi s-a spus de n ori o sa imi gasesc si eu fata mea atunci cand va fi momentul potrivit si va fi persoana potrivita, poate e cam repede sa spun asta, dar la cum decurg lucrurile, dar la cat de mult ma sustine, e aproape de mine, ii pasa de mine, cu alte cuvinte tot ce e intre noi doi ma face sa cred ca e EA.
  Mi-as dori sa va pot arata tot ce e in sufletul meu si sa va vedeti cu ochii mei sa intelegeti exact despre ce vorbesc, dar din pacate nu pot, iar cuvintele sunt prea simple pentru a putea exprima ceea ce simt. Ce am scris aici este un mod foarte succint de a va multumi pentru tot.

P.S. Sunt cam obosit acum, asa ca ignorati unele greseli si incoerenta in idei! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu