Despre mine

Fotografia mea
Oradea, Bihor, Romania
"Omuletul pt care fiecare gest conteaza." Asa am fost descris de un prieten.

miercuri, 1 ianuarie 2014

2014 vs 2013

       Un nou an, care incepe prin calsicele propuneri si dorinte de mai bine impreuna cu universala idee de un nou inceput, momentul 0 cand apasam cu eleganta butonul de reset.
       Cea mai urata parte e ca de cele mai multe ori cand vrem sa facem anumite schimbari le amanam pentru eternul "MAINE" si ne trezim din nou pe data de 31 Decembrie aproape in acelasi loc in care eram in precedentul 31 Decembrie.
       Pentru mine 2013 a fost un an cu "di tate" de la perioade foarte grele pana la momente exagerat de frumoase, nu imi propun sa fac anumite schimbari, doar vreau sa continuu sa fac lucrurile care imi aduc fericire, iar ceea ce le priveste pe celelalte, mai putin bune am sa apelez la abilitatea mea extraordinara de a lasa renunta.
      Desi nu cred ca data de 1 Ianuarie ar trebui sa fie corelat cu o gandire de acest gen, deoarece oricare alta zi din an este la fel de buna de a lua atitudine sa ne propunem sa devenim mai buni, ideal ar fi sa ne trezim zilnic cu ideea asta, dar pana la urma parca e mai motivant sa faci asa ceva la inceput de an.
      Pun punct la tot ce a fost negativ si ma concentrez doar pe partile pozitive din viata mea!!!!



Bafta mie! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu