Despre mine

Fotografia mea
Oradea, Bihor, Romania
"Omuletul pt care fiecare gest conteaza." Asa am fost descris de un prieten.

vineri, 27 septembrie 2013

Un vis....special

    Ai patit vreodata sa iti ramana asa impregnat pe retina mintii, un vis? Nu? Ei bine, mie mi-a ramas, un vis, blocat pe retina mintii mele.
    Se pare ca eram surfer, nu stiu cum de am visat eu asa ceva, pentru ca nu am facut surf niciodata, dar totusi, eram pe placa mea in ocean si asteptam linistit un val care sa imi dea putina viata, nu am asteptat prea mult ca am zarit un val, care promitea ceva senzatii tari, de la inceput, nu stiu cum se face, ca imi dadea impresia ca va fi ceva diferit de celelalte valuri.... ce vis nebun am avut, auzi tu, un val mai diferit decat celelalte, dar na, sti si tu cum e cu visele... si m-am pregatit din timp sa nu cumva sa-l ratez, nu l-am ratat, am urcat relativ repede pe placa si am inceput sa ma las dus de el, a fost o experienta super, ceva de genul, esti in control asupra placii tale, tu o ghidezi, dar totusi valul e cel care face legea pana la urma.
  Nu gresisem, chiar ma simteam bine pe placa mea, plimbat de acel val in ocean, imi dadea o senzatie de aia "King of the world!!!", dar, ne apropiam de mal, iar magia incepea sa-si piarda din intensitate, vedeam cum ma apropii de mal, stiam ca in momentul cand atingeam tarmul, magia se va spulbera, dar ma chinuiam din rasputeri sa ii mai fur inca o zvagnire, sa mai pot face macar un mic artificiu, sa profit de magia lui pana la capat, pana la mal, dar pana la urma valul s-a linistit chiar inainte sa ajung la mal, a ramas doar inertia placii mele care ma ducea spre final, un final care oarecum avusese loc cu ceva timp inainte.
   Ajunsesem la final, cu placa langa mine, ma uitam pierdut in larg si ma gandeam la acel val, cat de greu este sa fi surfer, sa poti sa te bucuri de o asa magie, chiar daca esti constient de la bun inceput ca totul se va sfarsi in acelasi punct de fiecare data, si de fiecare data te reintorci in larg si astepti un alt val de magie, o chestie care se repeta la infinit, dar fara nicio continuitate. Fara sa imi dau seama stateam din nou cu placa in brate si paseam increzator spre larg in..... dring, dring, dring.....
 
 

Un comentariu: