Despre mine

Fotografia mea
Oradea, Bihor, Romania
"Omuletul pt care fiecare gest conteaza." Asa am fost descris de un prieten.

marți, 2 iulie 2013

Dezvoltare personala

  In urma cu ceva vreme am inceput sa vorbesc cu o colega de munca despre chestiile pe care le consumam pe internet, iar ea mi-a recomandat cateva chestii de dezvoltare personala, iar in urma catorva articole citite pe acele pagini si nu numai, pentru ca am mai cautat si eu cateva paginii in acelasi domeniu, am realizat ca este foarte productiva treaba asta cu dezvoltarea personala deoarece te ajuta sa iti sporesti increderea in tine sa incepi sa inveti sa treci peste anumite obstacole in toate activitatile pe care le desfasori si tot timpul sa vrei si sa poti evolua atat pe plan personal cat si pe plan profesional.
   E normal ca o persoana de calitate sa atraga atentia intr-un mod pozitiv celor din jur si sa incepi sa devi o prezenta placuta, chiar necesara uneori.
   Doar ca eu am observat o chestie, ca sa te dezvolti trebuie sa afli care iti sunt puctele forte, iar cel mai important trebuie sa afli care sunt punctele tale slabe, pentru ca acolo ai de munca, in a le indrepta sau elimina ca sa te poti dezvolta. Iar aici intervine o micuta problema, si anume aceea ca in majoritatea articolelor esti incurajat si indrumat sa iti afli aceste puncte si sa incepi sa lucrezi la ele, doar ca nu am vazut niciunde scris urmatorul sfat, sa iti rogi cele mai apropiate persoane din viata ta sa te ajute sa le gasesti, pentru ca noi avem o defectiune genetica, aceea de a fi subiectivi cu noi si de cele mai multe ori gresim in momentele in care vrem sa ne autoevaluam.
   Asadar vreau sa va rog, pe toti cei care ati ajuns sa ma cunoasteti sa imi lasati cate o caracterizare in care sa evidentiati partile bune, dar si pe cele rele si sa fiti cat se poate de obiectivi.

Voi mai insista pe acest subiect pentru ca mi se pare foarte util, tot timpul este loc de mai bine, iar mie nu imi place sa ma multumesc cu putin.

Va multumesc anticipat tuturor celor ce ma veti ajuta in acest proiect!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu