Despre mine

Fotografia mea
Oradea, Bihor, Romania
"Omuletul pt care fiecare gest conteaza." Asa am fost descris de un prieten.

joi, 20 octombrie 2011

Anii de liceu...cu colegi cu tot

Cu drag imi aduc aminte de anii din liceu, de clipele petrecute alaturi de colegi, mai ales de cls a 12-a cand eram mai toti foarte tristi ca se termina liceul si o sa ne despartim de colegi si ne promiteam cu ochii usor umeziti ca o sa tinem legatura si o sa ramanem prieteni pe viata....mda, cat cacat am mai inghitit atunci....pt ca nici nu am terminat bine de dat BAC-ul si deja treceau colegii pe langa mine ca si cum as fi fost un strain...Nimeni nu isi mai aducea aminte de nimeni, din aproape 30 de colegi doar unul sau doi mai imi raspundeau la salut. Ma uit prin lista de mess sau in agenda de telefon si observ ca am doar datele de contact de la cativa colegi. Si zilele trecute am incercat sa vb cu cativa colegi din liceu....buzz-uri, linii scrise la unii nu am primit niciun raspuns, iar de la ceilalti am primit mesajul ca "X has signed out"...mda, foarte miscator sentimenu' cand vezi ca nu te-au uitat si se bucura ca ai incercat sa dai de ei si incearca sa te puna la curent cu ce mai e nou prin viata lor, vor sa fie si ei la zi cu ceea ce s-a mai intamplat in viata ta de cand ai parasit bancile liceului si insista sa va intalniti la un pahar de ceva sa va mai vedeti la fata, ca le e dor de tine si de nebuniile ce le faceai in liceu...aaaa scz, asta era doar in mintea mea, doar ce am fost trezit la realitate de la acel sunet clasic de la mess cum ca se inchide usa, reprezentand ca acel coleg a iesit de pe mess si nu e curios ca ai incercat sa iei legatura cu el....Acum sunt ultimul an de facultate si parca as trai un episod in reluare, la fel aceleasi promisiuni si aceleasi sentimente de parere de rau...doar ca aici e o mica, mare diferenta, am o mana de colegi care mi-au demonstrat ca o sa-mi fie aproape pe viata, oameni pe care ma pot baza...nu am sa dau nume, pt ca se stiu ei.... Acum ar fi timpul pt o incheiere de aia de tinut minte....dar nu se merita pt ca oricum cei care ar trebui sa o tina minte nu o sa o tina minte, iar cei care nu trebuie sa o tina minte, o sa ma tina pe mine minte si o sa isi gaseasca tot timpul timp pt mine....deci aceasta incheiere nu isi are rostul, pt ca nu are rost sa ma chinui pt ceva ce nu isi va atinge tinta, pe care nu o are....esti in ceata, nu??? Foarte bine ca acum o scurtez si spun .

3 comentarii:

  1. Dragul meu prieten,
    de Momente in viata la 20 octombrie 2011 la 18:07
    Vreau sa iti reamintesc inca o data cat de mult insemni pentru mine... vreau sa stii ca atunci cand vei simti nevoia sa vorbesti, indiferent ce am de facut, voi avea mereu timp pentru tine! Vreau sa stii ca umarul meu iti poate sprijini capul, iar bratele mele sunt mereu deschise pentru tine. Nu vreau sa uiti vreodata asta...

    Eu iti multumesc ca mi-ai fost alaturi, ca mi-ai spus o vorba buna atunci cand ardeam de dorinta de a o auzi si pentru ca m-ai ajutat atunci cand am avut nevoia doar prin faptul ca ai fost acolo! ♥

    RăspundețiȘtergere